13 Şubat 2011 Pazar

Alaturka tuvalette sidik yarışı

A: ben şimdi bunu yazdım.
B: yasaklıyorum abi. müşterim istemiyor. satamıyorum. para yok.
C: bence doğru yasaklasınlar.
D: özgürlük!

A: Abi bu kelimeleri değiştirdim bak komik oldu
B: yasaklıyorum. bu ne böyle. Kızacaklar bize. sonra satamayız.
C: cık cık cık
D: özgürlük!

A: Ben bir şey çizdim.
B: dur bakalım yarın yasaklarız.
C: saygısızlık
D: özgürlük

Her durumda A, B, C, D kişileri farklı olmakla birlikte ortaya çıkan sonuçlar benzerdir. Olay birkaç gün sonra unutulur. Söyleyen söylediğiyle kalır. Ve biz hiçbir şey öğrenemeyiz. Merhaba yeni gün.
Peki nedir bu sidik yarışı?
Sen burda Ata'ya laf attın. Sen burda dine laf ettin sen benim marşıma dil uzattın. Ve nicesi...


'Özgürlük' kelimesinin anlamını bilmiyoruz.
'Saygı' kelimesinin ise hiç mi hiç bilmiyoruz.
Tüm bunları geçtim düşünmüyoruz. Düşünemiyoruz.
Nasıl güldüreceğimizi ve neye güleceğimizi de bilmiyoruz.

Kim haklı kim haksız diye bir yorum yapmayacağım. Daha doğrusu kendime saklayacağım yorumumu da hislerimi de. Ne de olsa bol bol konuşan çıkacaktır. Ama şunu söylemek istiyorum ki;
Dilinden 'Allah' kelimesini düşürmeyip adının başına 'hacı' ekleyen HAraCIlara tapanlar, Allah yoktur diyene taş atanlar...
Din üzerinden 'VAR' veya 'YOK' diyerek prim yapmaya çalışanlar... Hepiniz birsiniz gözümde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder