2 Ocak 2012 Pazartesi

konusu yeni yıl olmayan yeni yıl yazısı

Merhaba yeni yıl! Yok yok bu sevimlilikte bir günümde değilim. Yani isterdim yılın ilk yazısının bu temada olmasını ama yok yok bildiğiniz final zamanındayım. Yani bu yüzden 'Hoş geldin yeni yıl bana sağlık mutluluk getir' modunda da değilim anlayacağınız üzere. (Dün ve önceki gün de değildim gerçi bir ara olur gibi oldum ya neyse...Ayrıca şuraya yazarken çıkan her imla kırmızısına sağ tıklayıp önerilen kelimelere bakarak dikkatimi dağıtmayı başarıyorum. Sonra bu kız neden konudan konuya atlıyor? Modunda yazınca kodunda, odunda dersen bana benim de o odunu alıp başına vurasım gelir ama.)
Dönem boyunca okula zorla da olsa git, didin bir şekilde vizeleri de atlat ama final gerçeği karşında. Neredeyse üniversite de bitiyor ben hala öğrenci olmayı öğrenemedim. İşlerimi vaktinde halledip de 'annee bittiii'  demeyi beceremedim. Son dakikaya kadar gez toz, onla bunla orda burda takıl sonra gel saat 9dan sonra çalışmaya başlamaya çalış 12den sonra çalışmaya çalış. Ön sevişme biraz fazla mı sürüyor ne!
Bazen bunlar son sitemlerin olacak notla ilgili bak şunun şurasında kaç dersin kaldı ki hadi dayan çalış diyorum kendime bazen de üretebildiğim bahaneler beni bile şaşırtıyor. Vay be ben neymişim!
Bu yazı final zamanı uyarı niteliğidir yalnızca. Ardından gelecek proje hazırlık sürecinde bozulan ruh sağlığım (ki şimdi normal olduğu tartışılır.) ve çekilmez hallerimle karşılaşacaksınız. Şurada bir seçmeli derse çalışmamak için oyalanıp duran insan proje söz konusu olunca ne kadar yaratıcı olur düşünün hele. Hayır bir de bahsettiğim süre kadar çalışsam ohooo 'çok laf az iş' en temel felsefem. Halt etmiş 'less is more'
Bu arada büyük ihtimalle 'Amaaan hep aynı şeyler' der geçersiniz şu yazdıklarıma hep aynı sitemler bıktık. Ya da 'Kaynımda da var' dersiniz. Bilemedim. Ama böyle zamanlarda çenem düşer benden söylemesi. ( Burada yazar bazı zamanlarda çenesinin düşmediğini vurguluyor ki inanmayınız.)
Hadi bana kolay gelsin.

2 yorum: