4 Ocak 2012 Çarşamba

Rüyada Zeki Müren Görmek

Geçende arkadaşıma, rüyamda bir kez Tarkan'ı görmüştüm dedim. Bir daha görsem bir çift lafım olacak diye başlayıp bir geyik döndürdük ki bilinçaltım bunu bellemiş. Tarkan olmuyorsa Zeki Müren verelim demiş. İlahi bilinçaltı Tarkanlı rüya ile Zeki Müren'li rüya hiç bir tutulur mu? Ama neticede rüya tabirine göre 'ünlü ünlüdür.'
Yıllar önce sanırım Tarkan'a atar yapmıştım rüyamda, bu bana kör kütük aşık falan...Yok yok sallamayayım şimdi rüyayı hatırlamıyorum. Ama bugünkünü az buçuk hatırlıyorum.
Mekan: Kuzguncukta bir cafe
Saat: Sabahın körü
Orada ne işim var: Aslında Çengelköy'e bir iş için gidiyorum işin ne olduğunu hatırlamıyorum ya da gizemli ama Kuzguncuk'tan otobüse binerek gideceğim nedense. O sırada ben bir dükkana girmek istiyorum. 2 katlı değişik tasarım ürünleri, nostaljik şeyler satan bir yer. Tam gireceğim ki alt kattan merdivenden bir adam çıkıyor birine selam veriyor falan. Ben de nedense dükkana girmeye çekiniyorum. Yokuşu çıkıyor ve üst kattaki kapısından içeride buluyorum kendimi. (Burada mimari detaylar da söz konusudur bir de Kuzguncuk'ta böyle bir yer yok ona da eminim.)
Olay nasıl gelişiyor: Kapıdan girdiğim an bir sandalyeye oturuyorum sandalye tam kapıya bakıyor. Sonra yandan bir adam ve bir kadın beni karşılıyor, bekliyorlarmış gibi. 'Aa henüz sadece bilmem kim ile bilmem kim geldi' diyorlar. Benim gelmeme sevinmiş olmakla beraber erken geldiğim vurgusunu içeriyor. Tam o sırada kapıdan heybetli biri giriyor; 'Zeki Müren'. Hemen bana ellerini uzatıyor. Kimsin? diyor. Kekeliyor ve adımı ardından okulumla bölümümü söylüyorum. Bölümüm orada o saatte bulunmama kılıf. Şeey mimarlık öğrencisi olduğum için ödev için diye geveliyorum. (Oysa Çengelköy'e gitmem gerek ve nedenini saklıyorum. Keşke Zeki Müren' e söyleseydim de ben de öğrenseydim, merak ettim doğrusu.)
Sonra hadi masaya geçelim diyorlar. Elim ayağıma dolanıyor. Şimdi masada ne tarafa geçmeliyim. Zeki Müren'in kolunun altında odaya girmeme rağmen onunla yan yana oturmak ne haddime diyor ve masanın kimse için önemli olmayan uzun kenarının orta kısmında bir yerlerine geçiyorum.
Rüyanın bundan sonrası yok. Yemek nasıldı, neler konuşuldu kim bilir. Belki de Son Yemek tablosuna taş çıkartacak devamını sonra görürüm.
Rüyamı tabir etmek isteyen varsa beri gelsin. Ama bence geçende Kuzguncuk'tan Çengelköy'e yürüme maceramızla ve Çengelköy'de Mert Fırat'ı görmemle alakalı. iyi ama Tarkan ve Mert Fırat olsa tamam da...
Niye Zeki Müren?

Not: Rüyada Zeki Müren görmek Bkz: Bunabir de buna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder