29 Kasım 2011 Salı

Doğum günü Vol1



''Benim doğum günüm eğlenceli değil çok sıkıcı Lapacı.''
''Bugün ağlama, pişmanlık ve gelecek için kaygılanma günü.''
''Çok büyük bir patlamada buharlaşmayı diliyorum.''




Doğum günümü bu video ile kutlayan bir arkadaşım var. İzleyince 'İşte bu beniiim' dedim ve yeni yaşıma gülerek girdim. Hala girmemiş olabilirim gerçi:) çünkü hangi saatte doğduğumu bilmiyorum. (Not: Sendromun doğum günü etkileri devam etmektedir. Saat 12 olduğu an bitecek ve durumum normal seyrine dönecektir. Bu yüzden bugün sergilediğim garip davranışları, sebepsiz neşe ve durgunlukları görmezden gelin.)
Günün ilerleyen saatlerinde ''aaaa bak gördün mü bilmemkaç oldum'' temalı bir blog da yazabilirim. Kendi kendime dileklerde bulunabilirim ya da sıkıcı bir şekilde varoluş sorgularım (evlerden ırak!)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder